Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15294
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Stredná trieda  Volvo V70

Volvo V70


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
Čelní náraz
Během nárazu zůstala kabina pro cestující stabilní. Sloupek volantu a volant se posunuly dopředu, čímž vytvořily víc místa pro hlavu a hrudník figuríny. Výsledky ukázaly, že kolena a stehna řidiče i spolujezdce byla dobře chráněna. Volvo předvedlo, že vozidlo by podobně ochránilo horní části nohou různě vysokých cestujících a cestujících v různých pozicích při sezení.

Boční náraz
Za zkoušku bočního nárazu získalo vozidlo maximální počet bodů. Avšak při první nárazové zkoušce do sloupu se boční airbagy aktivovaly pozdě, kvůli tomu se nemohly dobře rozvinout boční záclonové airbagy a vozidlo bylo penalizováno. Volvo bylo nespokojeno s výkonem auta při testu a vyřešilo problém s rozvinutím airbagu. Euro NCAP souhlasilo s opětovným testováním pod podmínkou, že se takto upraví všechna vozidla. Volvo upravilo všechna vozidla ve výrobě a kontaktovalo majitele už předaných vozidel, aby si dali svoje vozy upravit u dealerů. Bohužel ke stejnému problému došlo i při opětovném testování a airbag se správně nerozvinul.

Ochrana dětských cestujících
V70 získalo maximální počet bodů za ochranu osmnáctiměsíčního i tříletého dítěte na základě reakcí figurín při čelním a bočním nárazu. Dealeři Volva mohou deaktivovat airbag spolujezdce, takže na jeho sedadle lze použít dětskou sedačku orientovanou proti směru jízdy. Výstražný štítek, který měl upozornit na to, aby se dětská sedačka na sedadlo bez deaktivace airbagu neumísťovala, nebyl jasný. Přítomnost upevnění systému ISOFIX na zadních sedadlech nebyla dostatečně dobře vyznačená.

Ochrana chodců
Nárazník získal plný počet bodů za ochranu nohou chodců a kapota poskytla přiměřenou ochranu hlavám dětí. Avšak přední hrana kapoty i plocha kapoty, kam může při nárazu dopadnout hlava dospělého chodce, poskytla značně nízkou ochranu.


Ochrana dětských cestujících

jedenapůlleté dítě
Volvo vehicle specific crs RWD facing
- umístnění
proti směru jízdy
tříleté dítě
Volvo vehicle specific crs RWD facing
- umístnení
proti směru jízdy


Bezpečnostní vybavení

Předpínače předních bezpečnostních pásů
ano
Omezovače zatažení předních bezpečnostních pásů
ano
Přední airbag řidiče
ano
Přední airbag spolucestujícího
ano
Boční airbagy
ano
Boční hlavové airbagy
ano
Kolenní airbag řidiče
ne




 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 380 021 od XI.2005